YuszTieY

Tuesday, October 28, 2008

eeeeeemmmmmm...

salam alaik...

tak tau nak letak tajuk per n3 ni...coz sebeno tak de modal nak tulis..tapi nak gak update coz takut pasni ku dah makin tak sempat nak dok depan kom ni..

ari ni pi sikkah cari barang sikit..tapi tak boley nak beli mana pon coz bawa 3 ketul tu n nak jalan susah,ri ni hujan jadi jalan tak elok lagi asyik kena pegangla plok...cuma sempat beli kertas balut n kacang coklat ...benda lain esok2 la plok..

ooopppp seblm lupa ni tiket kitorg...tarikhnya 15 nov ni..sedeyyy nya...dah nak balik daaaa...bila la plok dapat dtg mesir ni....



tiket tak lawa langsung...nak simpan wak kenangan pon tak ingin...kitorg naik pakal terbang etihad jer coz yg ni jer murah sikit dr yg lain tu pon...berpinar gak biji mata nak kuarkan duit....melayang sepoloh ribu...huhuhuuuu...

ni plok sesaja sakni baru cik abg balik dr isi minyak wangi kat botol2 yg telah dibeli ....sesapa dtg mesir ni kalau tak wak balik minyak wangi rugi wwwooooo..







saper nak angkat tangan....heheheehee..saja beli lebih pasni entah bila dapat minyak wangi dr mesir...lagipon saudara mara kitorg ramai jadi ni jer la buah tgn kat diorg semua selain benda makan2 yg kitorg beli...ni pon dok pening ni..ku puyer anak buah saja dah 30 org sib baik belah cik abe tak ader anak buah tapi sepupu2 la plok... ku call mak kat kg cakap tak paayh beli aper balik jer ..huhuhuuuu..memang cam tu mak ku tu tapi bila dah sampai nanti tayer la aper ku beli...hahahahahaaa..tapi utk mak n mak mertua ku dah beli siap2 da...utk ayah mertua tak beli lagi ni...nanti la esok2 pi cari ...sat jer tu cik abe ku yg carikan...

ok lah ..si aulia dok ngamuk suh wak kek coklat cam semlm..semlm dah sebiji kek coklat dia hentam semua..ari ni nak makan lagi...adoiiiii...ok
jumpa lagi jika ku ade mase kosong okeh..byeeeee

11 Comments:

  • At 6:44 PM, Blogger aNIe said…

    Salam Yusztiey...bila dah lama kat negeri orang...kita rindu nak balik Malaysia...tapi bila masa nak balik terasa sedih sebab banyak kenangan di sana...lagipun bila terfikir...bila lagi nak kesana kan?

    Semoga segala persiapan untuk pulang berjalan lancar...nanti sampai sini email2 lah ye...:D

     
  • At 7:40 AM, Blogger ummumishkah said…

    dah tak lama dah tu kan?
    aulia makan kek sampai sebijik??
    Boleh tahan anak jate ni! ehehehe

     
  • At 10:26 AM, Blogger YuszTieY said…

    kak anie...

    email akak aper?????

    kenangan mase belajar tu yg tak boley lupa tuh....huwaaaaaaaaaaa



    ummumiskah...

    15 ari jer lagi....
    mana tak sebijinya..kek tu tak dan sejuk terus suh potong..asyik kuar masuk dapur jer kojonya..dr isyak sampai la subuh...bis ler sebiji...

     
  • At 8:13 PM, Blogger DaNishDaNiel said…

    bestnyee da nak balik mesia...nnti jumpa kat mesia lak.mmm...rinduuu mesirrr laa k.ty...ade rezeki kita p snaa lg...angan2 pun jadila...takpun dlm mimpi hehehhe..

     
  • At 6:58 AM, Blogger YuszTieY said…

    nah...kita tido mimpi dirosat,gamaah,sikkkah jer la pasni...hehehehehehe

     
  • At 3:12 AM, Blogger silversarina said…

    Dekat dah nak balik , bagus bagi minyak wangi sebab kecil dan ringan untuk dibawa serta boleh dipakai , ramainya anak sedara, memang parah jugak nak beli setiap sorang, InsyaAllah balik nanti bertambah rezeki.

     
  • At 2:32 AM, Blogger Neeza Shahril said…

    banyoknya minyak wangi Tiey.. boleh jual tu.. hehee..

    nok balik doh ke?? sedih nyaaa... nanti online dari malaysia ya... :)

     
  • At 12:27 PM, Blogger YuszTieY said…

    salam... kak rina...

    a'a..pening pk nak cari hadiah utk semua anak buah...kalu yg kecik tak ader masalh ni dah besau pjng siap ngirim plok...huhuhuuuu....jadinya minyak wangi ler penyelamat keadaan...

     
  • At 12:29 PM, Blogger YuszTieY said…

    k.ja...
    tak dan nak jual minyak wangi..kalu nak jual kena bancuh sendiri n ader modal byk...tu cukup2 tuk sedara mara n pakai sendiri jer....

    insyallah..balik kena cari segera internet....

     
  • At 6:32 PM, Blogger aNIe said…

    Yusztiey...email akak...

    ladyjeanz@yahoo.com

    Jgn lupa tau...

    Take care...dan semoga selamat dalam perjalanan...

     
  • At 12:15 AM, Blogger suweileh family said…

    Selamat berangkat ke tanah air.

    Sblm saya pi Mesir dulu, tak jumpa pula blog yustiey ni...rugi pulak rasanya.

    Saya bloghop dari blog silver sarina. hehehe

     

Post a Comment

<< Home

 
<data:blog.pageTitle/> */ /* ---( page defaults )--- */ body { margin: 0px; padding: 0px; text-align: left; font:$bodyfont; color:$textcolor; background:#DA4B76 url('http://lh3.google.com/jvdmds/R8ebgABTVYI/AAAAAAAABTw/s1XWqigpbKk/valentine2008-b.jpg') repeat-x top left; } blockquote { margin: 0 0 0 30px; padding: 0px 0 0 20px; font-size: 88%; line-height: 1.5em; } blockquote p { margin-top: 0; } abbr, acronym { cursor: help; font-style: normal; } code { color: #f63; } hr { display: none; } img { border: none; } /* unordered list style */ ul {list-style: none; margin-left: 7px; padding: 0;} li {list-style: none; padding-left: 8px; margin-bottom: 3px;} /* links */ a:link {color: $linkcolor; text-decoration: none;} a:visited {color: $visitedlinkcolor; text-decoration: none;} a:hover { color: $linkhover; text-decoration: none;} a:active { color: $visitedlinkcolor; text-decoration: none;} /* ---( layout structure )---*/ #outer-wrapper {width:850px; margin: 0px auto; text-align: justify; } #content-wrapper { margin: 0px; /* to avoid the border image */ width: 100%;} #main { float:left; width:427px; padding-left:80px; padding-top: 50px; line-height: 1.2em; word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */ overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */ } #sidebar { float:right; width:220px; padding-right:88px; font: $sidebarfont; color: $sidebartextcolor; line-height: 1.4em; word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */ overflow: hidden; /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */ } #center {background:#eec8d5 url('http://lh3.google.com/jvdmds/R8ebgABTVXI/AAAAAAAABTo/X5tRoZd8W1s/valentine2008-2.jpg') repeat-y top left;} /* ---( header and site name )--- */ #header-wrapper { margin: 0px; padding: 0px} #header {height:300px; overflow: hidden; width:850px; color: $pagetitlecolor; background:#DA4B76 url('http://lh4.google.com/jvdmds/R8eZ5QBTVPI/AAAAAAAABSQ/FjLxMRYnijs/valentine2008-1.jpg') no-repeat top left; } #header h1 {width:420px; font: $pagetitlefont; margin:180px 20px 5px 75px; padding:5px; filter: glow(color=#000000,Strength=1); text-align:center; } #header h1 a {text-decoration: none; color: $pagetitlecolor;} #header h1 a:hover {color: $descriptioncolor;} #header .description {margin:-10px 20px 5px 78px; text-align:center; width:420px; font: $descriptionfont; color: $descriptioncolor; } /* ---( main column )--- */ h2.date-header {font-size: 73%; color: $datecolor; margin:0px; text-align: left; } .post h3 { text-align: left; margin: 0px; font: $titlefont; color: $titlecolor; border-top: 1px solid #f63; border-bottom: 1px solid #f63; } .post {padding:0px;} .post h3 a {color: $titlecolor; text-decoration: none;} .post h3 a:hover {color: $titlehovercolor; text-decoration: none;} .post-footer {height:30px; margin:0px; text-align: right; font-size: 88%; color:$footercolor; } .post img {padding: 6px; border-top: 1px solid #ddd; border-left: 1px solid #ccc; border-bottom: 1px solid #c0c0c0; border-right: 1px solid #c0c0c0; } .feed-links {clear: both; line-height: 2.5em; color:$footercolor; border-top: 1px solid #f63; } .blog-feeds {text-align: right; color:$footercolor;} #blog-pager-newer-link {float: left;} #blog-pager-older-link {float: right;} #blog-pager {text-align: center;} /* comment styles */ #comments {padding-top: 10px; font-size: 88%; line-height: 1.5em; color: $Commentscolor;} #comments h4 {margin: 20px 0 15px 0; padding: 8px 0 0 40px; font-family: "Lucida Grande", "Trebuchet MS"; font-size: 105%; color: $Commentscolor; height: 29px !important; /* for most browsers */ height /**/:37px; /* for IE5/Win */ } #comments ul {margin-left: 0; } #comments li {background: none; padding-left: 0;} .comment-body {padding: 0 10px 0 25px;} .comment-body p {margin-bottom: 0;} .comment-author {margin: 4px 0 0 0; padding: 0 10px 0 60px; color: #999;} .comment-footer {border-bottom: 1px solid #ddd; padding-bottom: 1em;} .deleted-comment {font-style:italic; color:gray;} /* ---( sidebar )--- */ .sidebar h2 {font: $sidebarheaderfont; color: $sidebarcolor;} .sidebar .widget { margin: 0; padding: 0 0 10px 10px;} .sidebar a {color: $sidebarlink; text-decoration: none;} .sidebar a:hover {color: $sidebarhover;} .sidebar li { } .profile-textblock { margin: 0.5em 0; line-height: 1.6em;} .profile-img {float: right; margin:3px; border: 1px solid #ddd; padding: 3px;} /* ---( footer )--- */ .clear { /* to fix IE6 padding-top issue */ clear: both;} #footer {margin: 0; width:850px; height:76px; background:#eec8d5 url('http://lh3.google.com/jvdmds/R8eZxABTVKI/AAAAAAAABRo/0HfCPsE9FpI/valentine2008-3.jpg') no-repeat top left; text-align: left; color: #ffc;} #footer-wrapper {padding-left:230px; font-size: 75%; clear: both; } #footer-wrapper a { color: #ffc; text-decoration: none; line-height:26px;} #footer-wrapper a:hover{ color: #f6c; text-decoration: none;} /** Page structure tweaks for layout editor wireframe */ body#layout #outer-wrapper, body#layout #main, body#layout #sidebar {padding-top: 0; margin-top: 0;} body#layout #outer-wrapper,body#layout #content-wrapper {padding-top: 0} body#layout #sidebar {margin-right: 0;} body#layout #header,body#layout #footer, body#layout #main {padding: 0;} body#layout #content-wrapper {margin: 0px;} #navbar-iframe {height:0px; visibility:hidden; display:none} ]]>